Professionel rådgivning

Levering 1-4 hverdage

Høj kvalitet til lave priser

Sikker betaling

Handelsbetingelser

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Abeauty from North ApS. 

Handel for erhverv.
Abeauty from North er i dag en dansk professionel leverandør indenfor alt til klinikker, saloner og skønhedsbutikker i hele Danmark og en del af resten af norden.
Vi tilbyder alle former for erhvervslevering af produkter, der passer til netop din butik.
Vi garanterer, at vi altid tilbyder konkurrencedygtige priser, uden at gå på kompromis med kvaliteten.
Vi har over 1.500 forskellige varer på shoppen.
For os er det nemlig vigtigt, at det er dig og din butik, der er i fokus.
Erhvervskøb kræver login. Klik her for at få et login

Handel med private.
Privatpersoner kan også købe (udvalgte) produkter i shoppen.
Det kræver ikke login at købe som privat person.
Du kan frit købe alle salgsprodukterne af vores kendte mærker, samt udvalgte hjælpemidler.

Vi ombytter gerne købte varer inden for 14 dage gældende fra den dag køber har modtaget dem.
Vi skal have modtaget betalingen, før vi sender varerne.
Vi tillader ikke videresalg på nettet af Ekseption og Living dimension, kun fysisk salg i klinikken,
Disse forhandles kun af faguddannet personale (kosmetolog, kosmetikker, sygeplejerske og hudlæger).

Forretningsbetingelser
Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Abeauty from North ApS. 
Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem køber og
Abeauty from North ApS.

Konkurrencebetingelser
Vinderen får direkte besked, der udtrækkes via facebook eller instagram. Genvinsten kan afhentes gratis på vores adresse, ønsker du forsendelse af gevinsten dækker vinderen forsendelsesomkostningerne som pt er fra 42 kr ved dao (små pakker under 1 kg) priserne kan ses her: https://pakke.dao.as/nyPakke
Gevinsten kan ikke ombyttes til kontanter eller andre vare.

Dokumentation og vejledning
Såfremt der findes en produktbeskrivelse af det enkelte produkt og brugervejledninger 
til varen, følger disse altid med varen når det er købt hos Abeauty from North ApS.
Ønskes der yderligere oplysninger eller rådgivning fra Abeauty from North ApS vil disse altid være af
vejledende art.
Abeauty from North ApS vil altid sørge for at varerne opfylder kravene til CE-mærkning.

Leveringstidspunkt og transport
Levering af varer fra Abeauty from North ApS anses for sket, når Køber har fået varen udleveret. 
Forsendelsen af varer sker med det valgte fragtfirma.

Leveringstid 
Levering vil normalt være 1-4 dage Arbejdsdage såfremt andet ikke er oplyst eller aftalt med kunden på forhånd.
I tilfælde af udsolgte varer eller forsinkelse fra leverandør, vil kunden blive informeret hurtigst muligt.

Risikoen for varerne
Risikoen for varer købt hos Abeauty from North ApS overgår til køber på
leveringstidspunktet.

Vare ansvar
Abeauty from North ApS kan ikke drages til ansvar for, at køber har opbevaret en vare uhensigtsmæssigt.
Uhensigtsmæssigt vil sige på alle andre måder end hvordan varen bør bruges.
Er køber det mindste i tvivl om hvordan en vare bør opbevares, er det købers pligt at kontakte Abeauty from North ApS. 

Reklamation
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Abeauty from North ApS, skal påberåbes
i rimelig tid efter, at køber har opdaget fejlen. Det er købers pligt at angive
på forlangende vis, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. 
Hvis køber opdager en fejl, skal køber hurtigt rette henvendelse til Abeauty from North ApS. 
Køber kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig indenfor reklamtions perioden, se nedenfor. 
For varer med begrænset holdbarhed, er klagemuligheden afgrænset af den holdbarhedsperiode som varen måtte have, som Abeauty from North ApS har stillet
Køber i udsigt, denne er kun gyldig indenfor korrekt opbevaring.
Reklamationsretten er ifølge købeloven på 2 år for privat kunder og 1 år for erhvevskunder.
Reklamation er kun gyldig såfrrem varen er opbevaret korrekt, udenfor lyspåvirkning, temperatur mellem 15-24 grader.
Den er kun gyldig ved fremvisning af faktura og købsdatomarkering på produktet.
Køber har ret til at få mangler ved varen afhjulpet eller få varen ombyttet, hvis der reklameres over manglen inden for fristen. 
En mangel er en fejl, der har været til stede på leveringstidspunktet - typisk fabrikations- og/eller materialefejl.
Såfremt køber benytter sig af reklamationen og det viser sig, at der ikke er tale om en fabrikations eller materialefejl,
kan køber blive opkrævet et testgebyr på 350 kr. inkl. moms til dækning af udgifter i forbindelse med tests. 
Yderligere skal køber selv stå for betalling for at få varen sendt begge veje.

Oplysning om klagemuligheder (gælder kun B2C)
Forbruger bosiddende i DK: En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

Forbruger bosiddende i et andet EU-land end DK: EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@abeauty.dk.

Priser og betaling samt betalings gebyr
Alle priser hos Abeauty from North ApS er eksklusiv Moms
dette gælder også på fragt.
Hos Abeauty from North ApS kan du bestille dine varer online og betale via:
Dankort (1,45 DKK + 0,1%)
Konto overførsel (kun efter aftale) (0,00 DKK)
Danske kredit (Master, Debit, Maestro, Elektron) (0,00 DKK + 1,5%)
Udlandske kreditkort (JCB, American express) (0,00 DKK + 3,75%)
Udlandske kreditkort (Visa, master) (0,00 DKK + 2,95%)

Ved bestilling på tlf, email, fysisk eller sms bortfalder retten til mængderabat, også selvom vi taster ordre online for jer. Mængderabtten opnås kun ved betaling forud, f.eks ved køb enten via tilmeldt leverandørservice eller med de online løsninger vi tilbyder på shoppen.
Ved manglende betaling fremsendes der op til 2 rykkergebyr på 100 kr pr stk, hvorefter sagen går videre til inkasso.
Bemærk vi pålægger 4% i rente pr måned i den periode regningen er åbenstående.

Forbehold og ret
Abeauty from North ApS forbeholder sig altid ret til at annullere ordrer som følge af trykfejl, tekniske problemer, leveringssvigt og lignende situationer.
Samt forbehold for tastefejl, prisfejl på moms og afgiftsændringer, udsolgte/udgåede varer og leveringssvigt fra vores leverandører.

Vi forbeholder os retten til at kunne afvise køb i forbindelse med restlager, bestilling af mere end 1 prøvepakke af samme vare nr (indenfor en 2 årig periode). eller ved køb af prøvepakker ved allerede etablinger for det købte brand, samt ved udestående anden gæld til Abeauty from North.

Fortrydelsesret
Abeauty from North ApS yder 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag køber har modtaget varerne. 
Fortryder du købet, skal Abeauty from North ApS underrettes herom senest 14 dage efter den dag, køber modtog varerne. 
Der er ingen fortrydelsesret på følgende produkter da de er skræddersyet og blandet til dig personlig: Essential lotion, essensial creme, mixlab serum samt homecare microneedling.
Køber har pligt til at returnere varene i væsentlig samme stand og mængde, som de er modtaget. 
Der er ingen returret eller fortrydelse af kurser på udvalgte dage,
samt på forudbestilte vare.
Køber skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varene.
Såfremt fortrydelsen af varekøbet er omfattet af fragfri levering, vil fragten naturligvis blive faktureret efter gældende priser til kunden, denne modregners i krediteringen 
Køber skal tilbagesende alle varerne til: Abeauty from north aps, sønderbrogade 6 baghuset, 8700 Horsens.

Beskedet forsendelser
Er din pakke blevet beskadet, produkter ødelagt eller lign, skal dette anmeldes til Abeauty from North senest 3 dage efter modtagelsen ( fra den dag der er kvitteret for modtagelse). Vi gør opmærksom på gældende regler ved modtager flex eller lign ( da der er sær regler hvis pakken må stilles, her bortfalder dine reklamationsmuligheder).
Ved senere anmeldes har vi retten til at kunne afvise sagen da vores reklamation ved fragtfirmaet er bortfaldenefter denne periode. Anmeldelsen skal ske til info@abeauty.dk medbeskrivelse af skaden samt billede dokumentation på skaden.

Pakker der ikke kan leveres indenfor almen åbningstider (10-16) som skal genleveres eller afleveres i pakkeshops, vil blive opkrævet det ekstra forsendelsesgebyr vi bliver pålagt for manglende modtagelse. denne vil blive opkrævet via faktura når vi er gjort opmærksom på den ekstra tjeneste fra fragtselskabet. 


Abeauty from North ApS 
Sønderbrogade 6, baghuset
8700 Horsens
Danmark

Nyhedsbrev